UTE avdelingen - Outdoors Norway

søndag, desember 04, 2011

Mens vi venter . . .

Det er EN ting vi venter på nå. Vinter!  Minner fra tidligere kalde tider er gode å ha. Frossen is, rim, lavt lys over snødekt vidde, isfiske - jul i snøtung villmark. 


Gode minner har jeg gitt deg på lysbildeserien ved siden av teksten. Denne uka satser jeg på innkjøp av truger og utforskning av villmarken som skal huse oss i julehelgen. 


Turen i lysløypa idag ga håp: flott ring rundt voksende måne. Jeg tror vinteren ligger på lur. Mens jeg venter så strikker jeg gode varme hodeplagg. 


Skulle du få lyst på så "løp og kjøp" (villmarkslua.com). Julemarkedet lørdagen som var og lørdagen som kommer er også en slags vente-aktivitet. 


Advent - vi venter -  - og jeg tror nå at den som venter på no godt venter ikke forgjeves :-)



Ingen kommentarer: