UTE avdelingen - Outdoors Norway

mandag, november 13, 2006

Endelig "kajakk-klubben" :-)

I flere år har jeg drømt om å ta skrittet å melde meg inn i kajakk-klubben. Har hørt så mye positivt om den, og har famlet meg litt fram med egne erfaringer mest aleine i egen kajakk. Kjekt nå at jeg har ei venninne som også vil - som også har kajakk. Mye er lettere når man er to. Drømmen blir langsomt virkelighet. Nå er vi begge medlemmer, så gjenstår det bare å møte de andre i klubben på mer naturlige arenaer enn internett. Det gjenstår å realisere drømmen om sikkerhetskurs, og masse flotte turer !! Vi bor jo i et eldorado når det gjelder padlemuligheter, og Grenland Havpadle klubb har et vell med erfaring og eventyrlyst tror jeg.
Har "lånt" bilder fra klubbens hjemmeside her. Link finner du til høyre på bloggen min. Gleder meg til å kunne stille med egne bilder. Dagens motto må bli: la drømmene bli virkelighet :-)

2 kommentarer:

Per Oddvin Stornes sa...

Hei Kaja! Maa bare faa slenge inn en kommentar om hvor flott datter du har! Skikkeli bra jente, med fletta haar:) Skal nok passe paa henne, og hun passer paa oss gutta!

Kay Amund sa...

Aina oppforere seg bra i Kampala, har ingen ting aa utsette paa oppforsel til din datter.

Hun er en god jente, som stotter oss kvar dag.
Du maa ogsa gle deg til hun kommer tilbake slik du faer sjaa alle de vakre bildene hun tar. Kamera er med hele tiden.