UTE avdelingen - Outdoors Norway

tirsdag, oktober 23, 2007

Sykkel og barkbåt i høy klar høstluft ;-)


Flott ny sykkel gjør verden mindre og naturen nærmere på enda en måte !! Hakke hatt sykkel på år, men endelig kan jeg gjenerobre denne gleden. Fare bortover - nedover - og oppover. Vind i håret og melkesyre i beina. Gleden bobler, og om vi sykler på øde skogsveier lar jeg "ur-hyl" få slippe ut av lungene. Sykkelen er lett og laget for full fart også på stier. Det krever nok litt øvelse, men jeg skal si det er godt å ha noe så flott å strekke seg mot. GODT - veldig godt - å ha noe å glede seg til... jeg hakke alltid hatt det jeg.

En av turene innover mot Flåte endte ved stille vann, klar luft og utrolige høstfarger... og der - der så jeg for meg Okke, Nutte og lille Pillerill om noen av dere husker dem.... De er Elsa Beskows verk, og henne skal jeg jammen lage et blogg-innlegg om siden. Men der ved vannkanten gjenskapte jeg litt ved å sjøsette denne lille kreasjon - vakker, ja umåtelig vakker var den der den langsomt seilte i åpen sjø:

Ingen kommentarer: