UTE avdelingen - Outdoors Norway

mandag, februar 11, 2008

"I mørke natt et lys kan tennes"

Første og andre mars feirer Kirens-SOS i Telemark 30 år. Tove og jeg er så heldige at vi får holde utstilling disse dagene. Velkommen til alle som vil !!

Vi jobber og står på for å få alt klart til utstillingen. Tove har hatt utstilling flere ganger før, og er erfaren. Bildene vi legger ut her, og som Tove har laget, er tidligere solgte kunstverk. Vil du se Tove´s ferske produksjon, så kom på utstillingen, eller titt her i tiden ETTER utstillingen.

Jeg selv er Tove´s "lærling", og er en fersking. Alltid har jeg vært kreativ og fått mye glede av å lage ting. Likevel er det første gang jeg er med på en salgsutstilling. Det ække lite spennende skal jeg si deg. Om du titter på eldre blogger her på bloggen kan du se noe av tidligere aktivitet og arbeider. Her viser jeg litt av det du kan se i Skien 1. og 2. mars 2008.
Tove
Kaja
Kaja
Tove

Tove
Kaja
Kaja
Tove

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey Kaja);
Utrolig spennende.. Mye fint og spennende arbeid ser d ut som.
Får nok ikke rekke til utstillingen, men kommer nok innom en dag og ser det på nærmere hold!
Lykke til videre begge to;)
Din venn
Dani

Anonym sa...

Jeg er stolt av å kjenne dere begge!
Lykke til med innspurten før utstillingen:-)

Varme søndagsklemmer fra
Aina Marie